Thursday, September 02, 2010

Bibik pukul Milan..

Smlm, masuk2 je ke dalam rumah..Milan terus mengadu..

Bibik marah2 Milan..
Bibik pukul Milan..

Sblm2 ni pon aku ade dgr Milan mengadu ttg bibik suka marah2 Milan. Cume, aku just take it easy sbb aku pon paham yg Milan tu kkdg nakal. But then, when Milan is kept repeating say the same thing...aku mula rasa something is not right somwehere. Especially bila Milan gitau yg dia selalu kene marah dgn bibik dgn keadaan sedey..and bila she started to say..

Milan nak mama
Milan nak ibu dan bapak

Hati aku mulai sebak. So, smlm...aku mmg tak tunggu lama nak bertazkirah wif my bibik. Sbb, kalu bule mmg aku tak nak keep this thing terlalu lama..after diskusi...bibik mengakui..yg dia ade pukul Milan di...

Kepala
Bahu
Punggung

Terus-terang aku malas nak komen atau marah lelebih. As for me, I more than thankful yg dia tu mengaku dgn setiap perbuatan dia..Kalu tak mengaku??? Mahu lagi harukan...same too ngan isu panjang tangan slps aku menjumpai duit rm1 dlm handbag dia..walaupon, sewaktu aku bangkitkan isu ni..aku takde pon gitau camne aku leh tau perkara ni berlaku...Cume, aku tegaskan semula pada dia..yg aku tak suke org yg..

Menipu..
Mencuri..

For me, hitting kids is considered as a serious matter. So, I just gitau kat dia in compromise manner..yg..aku takkan teragak2 to send her to the jail..kalu dia persistently hurting anak2 aku..For whatever reason..Masalahnya, kalu dah memukul sampai tahap ke kepala..maksudnya, bibik aku tu dah kurang respect ngan anak2 majikan..

Mmg bibik ade minta maaf ngan aku..Tapi, aku kira maaf tu hanya skdr kata2..Sbb aku tahu, walaupon bibik aku nampak lembik..tapi, dia sebenar2nya orgnya keras...ego..kuat melawan...

Bila perkara mcm ni berlaku..I dont think its worth to still keep her in d house...Might as well, aku returnkan aje dia ke Indon bila dia tamat kontrak nanti..

No comments: