Sunday, September 26, 2010

Daniel yg semakin nakal..

Bohong kalu aku katakan..yg aku tak rindu saat2 aku bersama Daniel sblm my newborn baby dilahirkan..tapi, aku pon..skrg dlm proses tu adjust camne nak bahagikan masa antara my 3rd n 4th child. Daniel sprt besa seorang yg independent..lasak dan nakal pon ade..He copies ape yg kakak dan abg dia buat..in fact the way dia fighting and protect himself pon dia dapat dr kakak dan abg dia...his feveret action adelah baling2 brg..kalu dia marah atau protes..dia akan golek2 atau terbaring kat atas lantai...kkdg hantukkan kepala kat lantai pon ade..kalu kita tinggikan sore sket..dia akan cepat buat memek2 mcm budak nak menangis..kkdg aku ngk..selamba jek dia naik badan abg dan kakak dia..dia suka main peluk2..mcm milan suka main peluk2. ade masa dia geram atau usik milan..dia runtuhkan susunan mainan si milan..ade sekali-sekala dia suka jugak tarik rambut si milan..yg paling best bila ngk si harris, milan and daniel main lari2 or kejar2 sesama mereka...rasa kelakar tgk daniel berlari2 dlm usia dia baru 1.5 tahun...nampak cute ssgt pon ade..

No comments: