Tuesday, March 16, 2010

Penatnya saya hari ini...

Penat betul rasanya hari ini. Mungkin sbb bahana dr letih shopping smlm. Dr pukul 9.30 pagi hingga ke 9.30 malam. Huh! Kalu tak ditype di sini, sungguh aku pon tak perasan yg aku berada di KLCC&Pavillion for almost 12 jam! Pertama kalinya jugak smlm aku menjejakkan kaki ke Pavillion. Smmgnya ia merupakan shopping kompleks yg eksklusif..mana taknya, rata2 branded kids clothing ade dijual di situ. Anyway, hanya Parkson je yg sempat aku jenguk. Sbb nawaitunya bersusah payah ke sana siap kene marah ngan driver taxi sbb kerana tak percaya yg dia kira meter..adalah utk membeli set bedding pujaan aku setelah sekian lamanya..Ya.., akhirnya aku bernekad juga mencuba Sheridan. Just to know and feel what so "BEST" about Sheridan. Susah payah aku nampaknya berbaloi..bila aku terjumpa last piece satu design Bedding yg aku berkenan dgn harga jual 50% with additional 10%. Sekurang2nya, misi smlm utk mengsurvey bedding before bernekad nak proceed order di web UK tercapai bila aku dapat melihat dan merasa sendiri kain2 bedding tersebut dan seterusnya dapat membuat perbandingan harga antara Mesia dan UK.

Dan smlm jugala pertama kalinya berjalan kaki ke stesen Ampang Park to get LRT to KLCC. Mmg murah dan amat2 murah selain dr cepat sampai. Hanya RM 1 je utk jalan sehala..Pendek kata jauh lebih murah dr taxi yg asik2 suka nak menipu aku.

Sampai di KLCC..Mcm biasala aku survey sana sini..tgk2 apa yg ada di sana..and of coursela tempat pertama yg aku suka nak tuju di KLCC adalah di Parkson dan Isetan. Mula2 sampai terus je pi tempat bedding. Dok ngk2 kalu2 ade yg sale. Sprt yg dijangka..mmg Sheridan tgh sale. Lebih excited lagi..bila aku dapat tahu bedding Princess yg aku cari2 di jual di Parkson. Dr situ akhirnya aku dapat buat keputusan mana2 brg yg perlu dan tak perlu aku pesan dgn kawan forum aku di UK.

Ade jugakla aku spend baju dan jeans utk Harris dan Milan disebabkan dorang yg dah mulai membesar dan jeans yg mulai dah ketat dan senteng! Not to forget a few of maternity clothes for me and bedding for my baby. Sian my baby, dok tido dlm baby cot tapi takde tilam buat lapik. Tentu aje badannya sakit but then tatau nak komplen...

No comments: