Tuesday, March 02, 2010

I am officially 3 months pregnant women!

Tadaaaa...its been 3 mths already that I am officially pregnant! Not yet even visit the gynae..Just because rasa tak besh if my other half tak join sekali for my 1st time check up..Mungkin juga sbb kedengki...Dah aku dipregnantkan...Awatnya nak aku pi check up sorang???? Hahahahha..Not only just because that lame reason..my additional excuse because I was planning to bring my girl for bersunat...Takut2 dah bersunat budak tu cranky...mampuih masak aku nak kene layan kerenah dia ngan keadaan pregnant dan tak bermaya gini!

Still remember when I came to know that I was again pregnant for the fouth time...Feeling so sick, miserable, guilty dan bermcm2. Good enough I had passed my sickening phase and now has turned into a happy and more "menerima" person with whatever God gives to us. And I am really looking forward to see my future life with my 4 kids together with my honey of course!

Nampaknya terpaksala aku postpone cita2 aku nak amik gamba ulang tahun perkahwinan ngan 3 org anak..sbb skrg dah bunting balik. I was telling my honey..ala tak kisahla..perut ni beso..janji puas ati..cumenya, kalu dah bunting..takdela istilahnya gamba tu nampak really OK sbb body pon dah mengembang and my face surela akan lagi melebar dan double chin pon mula berganda..

Cume yg funnynya, baru 3 bulan preggie..perut aku dah muncit smcm..arghhh lantaklah apa org nak kata..considering my case anak dah 3..perut pon dah expand ketiga kalinya..mana nak expect perut anjal, ramping mcm anak dara???

No comments: