Monday, July 26, 2010

sepital check up

hari ni aku kuar wif my honey wat check up. sampai sepital kul 8.45 am..dalam kul 10.40 am baru dapat jumpa doktor. aku amik kesempatan gak amik 3d scan. rupa2nya tak mahal sgt chargenya kalu kita mmg loyal patient for KPJ Hospital. Sprt biasa baby aku malu2 miaw..jual mahal tak nak tunjuk muka. perkembangan lain-at 32 weeks now berat aku dah 78+kgs.

lepas balik sepital..aku singgah makan ngan my honey kat Hailam Kopitiam. Takdela sedap mana pon..tapi, berhabis jugak sampai rm 24++.

sampai umah, aku mcm nak naik antu sbb umah bersepah2. aku tataula nape bibik asik suka tangguh keje. last2 keje dia jadik melambak2. aku pon tataula camne dia nak settle. aku pon dah bosan nak bebel2 ngan bibik aku. yg aku tak paham, eventhough hari ni dia tak kemas bilik aku...by 12.30 am aku sampai umah, still dapur aku tak terkemas...sedangkan kalu aku ade rumah, besa dlm kul 11.30 aku pasan dia dah siap kemas2 dapur. pehtu aku perasan belakang kabinet aku dia tak de pon nak sapu..mentang2 aku dah lama tak tgk..dia boleh sengaja buat2 tak nampak. citer lain, aku bengang gak ngan bibik aku sbb dia pi letak kuih aku kat dalam peti sejuk sedangkan aku dah pesan jgn dimasukkan dalam peti sejuk. aku ngk bibik aku skrg byk berkhayal.

No comments: