Wednesday, July 07, 2010

sampai lewat...

hari ni aku sampai lewat di opis. dlm pukul 11.31 pagi. lewat sbb, harris longing for me to buy him roti canai..on d way b4 buying the roti canai plak, aku dah berhabis masa di kedai suar to repair my honey's pants and kedai am to buy harris' clothes and umbrella sbb elok plak skrg musim hujan. dlm masa yg sama, aku ade gak beli bola memo which cost me only rm10 for my kids to play in the house.

Citer lain, we depart fr home dlm 9.40pagi. it happened because harris pon tak siap2 mandi before my honey leaving the house. bibik finished cleaning my room and toilet pon around 9.00 a.m. kebetulan plak, when bibik dah habis keje, daniel woke up..yg mana aku terus made up my mind to bath daniel and harris sekali. kemudian, dgn nasib tak baiknya...daniel dah kencing di atas katil aku yg ribu rabannn...mmmmm...mmg nasib tak baiklakan...so. i was rushing to call up bibik to the rescue. tapi, still air kencing baby terlepas menyerap ke dalam tilam. antara alasan lain yg melambatkan kami kuar umah, disebabkan we had our funtime breakfast together di meja makan.

Badan aku sgt2 letih pada hari ni. sampai buatkan aku mcm hilang konsentrasi while driving. i was coming back late around 9 pm...arrived at home, terus masak dinner for two of us. mmg sgt2 letih..hinggakan aku rasa badan aku mcm nak melayang2. hari ni plak, aku drive kete mcm org takde tumpuan...sampai aku rasa mcm nak langgar kereta depan...

Aku dah buat testing taste kat bibiknya kek. nampaknya kek bibik tak menjadi..terlalu byk pisang kot. ari ni lak aku testing suh org tua tu masak ayam kicap. tataula bebudak tu suka atau pon tidak nak menjamahnya nanti.

No comments: