Thursday, July 15, 2010

Cant wait..

Rasa mcm tak bule nak tunggu jek..nak abiskan keje2 aku. Ingatkan esok nak pi merendek ke Pavillion atau KLCC..nampaknya terpaksala plan aku ni ditunda semula memandangkan keje aku sampai ke ari ni masih lagi tak siap. Ade kemungkinan jugak keje aku leh settle..cumenya...still aku kene pi opis jugak for tomorrow sbb nak post barang org tua ni ke UK. Kalu tak pon, mebe nak kene minta tlg my honey to post my things from his office.

Lain citer..dgn excitednya aku dah ke rumah my frens to pick up all my things. Aku belikan toys utk anak2 and hope they will be very happy. Aku pon happy gak sbb bedding aku dah sampai. So, takdela boring sgt dok asik pakai bedding yg sama setiap masa..Yg pastinya, balik umah, aku akan beriya2 suh bibik rendam sume pakaian n bedding aku supaya aku leh terus pakai/ cube...yeyeyeyey..Rasa tak sabar plak brg2 aku dr 3rd batch sampai. Ntah bilela agaknya nak sampai brg2 aku tu sume..memandangkan dah 1.5 bulan telah pon berlalu. Mebe, hv to be patient a bit..wait till end of this month to see if my things sumenya dah sampai depan umah...

No comments: