Sunday, July 04, 2010

max 35th week..

Sgt2 lega bila came 2 know yg pregnant women can fly abroad at maximum of 35 weeks of her pregnancy. Dan hari jugak, I had my 1st experience meeting new doctor from new hospital with regards to my maternity check up. Doktor yg aku jumpa tadi sgt2 informative orgnya...walaupon siap cakap berslang2.

My assistant kelihatannya sgt2 bz...mebe stress atau pening kepala sbb kene explore new software for the company. although my honey very much keen for budak accounting to do the exploration, but for me..aku lebih prefer brainy student fr engineering background to learn the software utk kami. Biasanya sgt2 jarang bebudak engineering yg tak pick up. Dan sudah semestinya jugak, bebudak yg aku amik to undergo their practical trainning di sini, must be with excellent SPM result and aku takdela kisah sgt kalu result dorang stkt border line 3.0. My suggestion would be..biar budak engineering do the exploration 1st and then after me and assitant dah master dlm software ni..bulela kami calling in bebudak account to join is onboard and integrate some of their knowledges in accounting with the software yg kita ada di opis.

No comments: