Tuesday, July 27, 2010

Milan's Result(EXAM I)

Mcm lawak plak..Milan yg tak berapa pandai cakap sgt hatta umur dah masuk 4 tahun lebih dah kene sit for exam. Aku mmg tak amik pusing pasang abt exam Milan sementelah dia pon masih kecik lagi jadi aku malas nak push lebih2. Sewaktu aku balik dr sepital..Milan dgn riangnya tunjuk kat aku her marked exam papers. Mula2 aku sangkakan Milan dapat corot..ngk2, paling koman pon, Milan dapat markah 80. Mengenal huruf Milan got 80 dan for Maths Milan got 90. Okla tukan...betterla dr dapat markah 70+ sbb aku pon takde secara specialnya mengajar Milan waktu di rumah. Dah lama tul aku tak spend masa reading book wif Milan. Kkdg kesian jugak ngan dia...Yg aku pasan..semakin lama..Milan semakin nakal dan aktif..sampai aku sendiri pon tak tau nak cakap apa..

Syukur alhamdulillah, my kids are doing well at school. Semoga dorang akan still menten in their study.

No comments: