Wednesday, July 28, 2010

Aku yg stress..

Hari ni aku check web Royal Mail, lucky enough web tu gitau yg parcel aku dah sampai. sblm2 ni aku dah menangis mcm nak rak dek kerana ingat dah takdek harapan aku nak habiskan PhD aku sblm aku beranak. aku menjadi lagi sgt2 emo bila dapat POS MESIA SERVICE CUSTOMER SERVICE CENTER pi buat tambah lagi panik aku..bila dia gitau yg surat aku akan mengambil masa 10 days retaining dlm Mesia before being sent to me. terus bertambah pening kepala aku dan menangis mcm org tak sudah. kendian ntah mcmana aku tergerak utk kal sekali lagi POS MESIA SERVICE CENTER...dan kali..phewwwww...lain plak yg org tu gitau aku. but then, at least ianya telah memberikan aku sinar...sbb, si penjawab tu gitau yg akunye parcel da on its way. yippie! dan aku menjadi semakin confident sbb bila aku track di web pos MESIA mmg terbukti akunye parcel mmg sdg dalam perjalanan.

Haiii..buat havoc je customer service. nasib baik aku tak terus e-mail buta tuli kat sv aku pi attack dia sekali lagi. kalu tak mau mamat tu mengamuk plak mula mengamuk ngan aku.

Citer lain..ari ni aku dok bersyarah ngan bibik. ntah, semenjak aku ngk peel bibik yg lain mcm...aku pon rasanya tak tunggu lama nak mulakan syarahan aku kat dia. hai,,,ntahla...harap2nya minah ni berubah. sbb, aku dah tak larat sgt dah nak layan perkara remeh temeh dlm aku sibuk mcm ni. asik je dok cakap..takut ngan buat itulah inilah...walhal, benda2 lain siap makan buah makan binjai aku 2 bijik takdela plak dia takut atau nak bertanya utk dapatkan kepastian. mcm2 aje bibik nih..

No comments: