Monday, July 12, 2010

Finally..

Finally, dapat jugak aku submit my work to my superior. Eventhough not 100% complete, at least acceptablela jugak.

Yg aku bengang minah yg jawab tepon tu leh cakap...

"I am familiar with your name. You are one of our di*****g s******s we have in here".

Cesss, kurang ajaq...gasakla ko..whatever you want to call me or to give name on me...asalkan hutang aku kat dorang dah selamat terbayar. Just dunnola..apa persepsi my superior kat aku...apa2la..janji mission aku tercapai. People may be looked down on me now..but, org yg di bawah tak selamanya di bawah ye..At least, ade jugak kemajuan yg aku buat..cumenya, sbb aku ni foreigner suka2 mak pak diala dia nak cakap aku mcm2. Lagipon, apehal sgt aku nak layan mentality stkt pekerja HR. Bercakap pandai..tapi, kat takuk tu jugak dorang berada.

No comments: