Tuesday, July 06, 2010

3d/4d scan

I went 3d/4d scan at 11 am this morning...terpaksa angkut sekali Harris in the scan room because depart fr home pon dah kul 10.35 pagi. Nak harap bibik buat keje cepat2 pon...susah nak cakap..sbb, dah mmg orgnya slow motion macam tu. Itupon, aku dah siap tolong bibik mandikan dua org Harris&Daniel dan jugak masak nasik putih berserta tapawkan makanan Harris kot2 aku nak hantar dia kat rumah Bude.

Sampai klinik dlm kul 11.05 pagi. Okla lambat dlm 5 min gitu..sbb, jalan pon agak jam sedikit waktu di Kajang. I was excited to see the scan results. As I can see his nose, face much clearer than before. Yg aku pasti, my baby this time..nampak seiras mcm Daniel selain dr hidungnya yg besar dan tinggi. I wonder where gets this gene..Hidung besar smcm..Pipi my baby pon nampak chubby...Mana tak chubby kalu dah maknya pon dah berat naik mencanak2 sampai ke 75kgs in 29 weeks of my pregnancy. After had this scan, I think I am much confident to go back and deliver at my previous hospital in KPJ. Walaupon, takdela bilik dia tip top sgt...Tapi, rasanya takdela cramp mcm klinik yg aku pergi tadi..because has its own building dan bukan rumah kedai yg diconvert ke hospital atau pon klinik. Dan lagi satu, kalu aku melahirkan di KPJ takdela aku tergopoh gapah nak ke Bangi..hanya kerana nak melahirkan di Bangi...

No comments: