Friday, July 16, 2010

Aku mengantuk..

Hari ni aku sgt2 mengantuk..mebe, sbb aku pon lewat tido. get to know ade satu agency kat UK can ship brg2 ke mesia. Aku ingat nak buat additional order for my steak plate, duvet and viners cook&serve dish..tapi, tgkla dulu keadaannya macamana. budget sume2 tu mebe dalam 1kplusla kot.

ade gak aku survey2 handbag baru from louis vuitton..kot2 ade yg ringan yg aku bule bawak pi keje selalu. aku dah bosan bawak beg yg berat sbb lenguh plak bahu aku dibuatnya. lain2 pembelian rasanya takdela kot stkt ni..melainkan nak beli baju raya utk diri sendiri, anak2, somi and bibik. mebe nak place order lagi baju gap selain nak kene beli baju for my newborn baby yg mana aku plan nak shop aje di UK nanti.

rasa tak sabar2 nak ke KLCC&Pavillion pon ade..sbb nak pi beli..baju utk anak2 sementelah skrg tgh sale. cume tulah tatau plak bilanya nak curi masa...

my supervisor dah response yg the examiners dah ready to examine me. kesian jugak kat supervisor aku..sbb, tak pasal2 dok kene bombard ngan e-mail aku yg bertalu2. dan dia pon tak expect kot yg aku bule jadik se-efficient ini. Ntah..kkdg aku rasa mcm minah customer service yg menjawab soalan e-mail dr pelbagai customers. Hopefully, by the time aku kat UK..masa tu still in hot sales..Bolelah aku beli baju for bebudak..and of course mmg aku akan minimumkan segala brg2 aku supaya mudahla sket aku nak bawak apa2 yg patut dr sini nanti..:)

Aku pon happy gak hari ni..sbb, one of my dorma bedlinen dah sampai. 300 thread count. mmg lembut gila...sgt2 syok bila menyentuhnya. kalenya pon bunga2. so takdela aku boring sgt sbb asik nak menghadap beb linen yg sama tiap masa.

No comments: