Friday, July 16, 2010

Efficient..

Tak sangka plak aku ni leh jadik manusia efficient. Secara mendadaknya aku telah jadi berubah kpd a better person utk hari ini...hahahha..mana taknya, in one day..segala mcm benda aku telah settlekan pada hari ini..termasuk sending my outstanding chapters to my supervisor. so, now, aku cume owe dia chapter introduction...itu pon..aku dah siap wat draft sesikit dan tinggal nak polish sedikit sahaja. yg lain2 kalu ye pon aku nak tambah..aku mebe kene buat satu lagi appendix derivation. bila ngk balik equation yg aku buat..rasa nak melompat pon ade..yelah, manala aku sangka otak aku leh jadi segeliga ini? haaaa...kalu dah sampai tahap wat equation sendiri..now, aku confident sketla nak attend for viva exam. Just hope sgt2 aku akan pass. Just berharap sgt2 aku leh sit for oral exam before beranak..kalu tak...mmmmm, gamaknya...aku akan enjoy mak katak terlebih dahulula utk beberapa bulan ni..

Selain tu, aku da dapat settle akunye registration, viva form and draft of my thesis. walaupon aku agak bengang ngan minah yg binding draft aku tu..dok pi binding salah2. tensen aku dibuatnya..yelah, dah cantik2 draft aku tu...dia boleh plak pi buat cacat binding tonggang terbalik...dahle buat kemek kertas2 aku...ishkkkkkk...

I had my wonderful day jugak wif my kids after FEDEX came to pick my draft...spend time ngan anak2 bawak dorang naik scooters yg baru sampai dr UK sambil bawak Daniel jalan2 lihat sekitar. lama dah aku tak spend masa ngan anak2 dan sudah semestinya aku rasa amat gembira..walaupon letih sbb kene berjalan ke taman...pehtu kene patah balik plak halfway..sbb, si Milan kepenatan nak bawak skooter dan decided nak kayuh basikal pi ke taman permainan. aku ngk, Daniel pon sgt2 happy. While Harris plak had fun time..helping his younger sister yg kesusahan..dek kerana basikal Milan yg dah terbabas dlm puddle.

Sejak dua menjak ni..aku mmg happy gile..sbb barang2 yg aku order fr UK dah sampai..pehtu, brg yg aku order fr US pon sama termasuk brg2 yg aku beli di ebay. so, now mmg umah aku penuh ngan kids toys..but, who cares sbb anak2 aku pon ramai...

No comments: