Saturday, October 13, 2007

Mengantuk,,,

Sejak dua menjak ni..aku mudah sgt nak mengantuk..sewaktu beraya di rumah kak rosie smlm, mata aku dah layu2..mungkin sbb aku keletihan berlari sungguh2 di awal pagi sbb nak mengejar masa sambil tolak stroller milan dr rumah ke skool sbb nak sampai on the dot dalam kelas David. Bukan apa, aku segan dgn David sbb last Wednesday, I was 10 minutes late, so thats y for yesterday I tried my best to perform better to be in the room on time. Right after the class finishes, David seems happy as usual. I guess, David has nothing to comment but he reminds us to for the following week tutorial. Reza is off on next Thursday.

Mlm tadi, I was sleeping late near to 3 a.m. Ntah apa yg aku buat, aku pon kurang pasti. Anyway, we left kak rosie's house around 12.05 a.m. Yg pasti this year Raya is much happening than last year. Sume org memasak tak complete nampak sbb mrk pon macam aku tak sangka yg hari Jumaat raya.

Balik dr beraya, Milan kurang sihat..batuk2 dan demam panas..Bila anak sakit, tidur aku pon tak lena. Letih..dan asyik terjaga2..

Harris macam biasa sibuk dgn aktiviti dia sendiri..nampak mcm happy berkawan dgn anak2 Kak Rosie..tercuit hati aku bila dgr harris berborak dgn anak kak rosie, Arip dlm kereta kami, sms on the way nak balik ke rumah kak Rosia slps beraya dari rumah Deba.

'Abg, lets come to our house. I have Lion King's ball to play at home. You can kick it'

'I have lots and lots of power ranges too'


Lembut saje harris berbicara dgn si abg arip. Aku pulak yg gelak2 sakan. Sbb si Arip dah pon berumur 9 tahun tak silap aku..Mahu lagikah nak melayan bermain power ranges dgn harris? Aku tak sangka plak, harris nak promosi ajak abg arip datang rumah main bola lion king kami yg tak pernah anak2 nak sentuh sgt selama ini..

Aktiviti kami hari ini..mengemas rumah. Habis susunan perabot kami ubah. Mungkin dah sesak nafas sgt bila duduk dlm kawasan rumah sempit. Aku tolong my honey angkat sofa..memang berat sungguh. Jadinya, skrg ruang tamu aku dah tak de sofa. Org datang rumah sume duduk bersila atas lantai lagi mudah...

No comments: