Monday, October 01, 2007

Awal pagi..

Hari ini lembaran baru sume org dalam rumah kene bangkit awal. My darling pukul 7.30 has left the house to work. My boy, kul 7.00a.m dah kene bangkit dan mandi. Siap pakai baju oleh kerana kesejukan&mengantuk, my boy, bule tertonggeng menyorok bawak comforter. Kalu ikutkan mata aku pon sama2 berat nak bangun. Dalam 7.30 a.m, aku dah busy spend masa dalam bilik air mandi nak menyegarkan badan. Pukul 7.50 a.m aku dah bersiap2 utk brg2 my girl sbb husband bb sitter aku nak pick my girl pukul 8 a.m. Lucky enough, J datang bersama A..jadi, tidakla aku segan sgt. Kesian juga bila tgk, my girl menangis2 sakan, bila J nak letakkan my girl dalam car seat. Elok plak si A ade di situ...sbb setahu aku mmg my girl takut kat si A sbb katanya si A..mungkin sbb si A berbadan besar kot..

Balik dr hantar my boy, aku berkenalan dgn this new person from Egypt..nampak serious orgnya..strict pon iye..katenya dia study di Egypt dan skrg follow her husband yg further PhD di sini..aku offer her for a ride..tapi, dia decline..mungkin tak mahu nak susahkan org..aku rase mungkin aku akan jalan kaki juga macam org lain hantar dan pick si my boy..tapi, asik tergendala..fasal..hari ni plak spoil baju t-shirt school my boy basah..puas aku gosok nak bagi kering..

2 comments:

sarahmirza said...

congrat!!!makin slim ko yekkkk.....

milan said...

mana ada aku slim..slim boat adela..hehehehhe...