Monday, October 08, 2007

Malas

Malas betul aku hari ini....malas nak buat kerja rumah yg bertimbun2..tapi, sekurang2nya basuhan baju yg berbakul2 malam tadi sudah aku siap sidaikan..lega hati aku rasanya bila tgk hampir kesemua baju dah hampir kering..kalu aku tak terbangkit kerana kepanasan tak mungkin baju2 tersebut akan tersidai..bila baju dah siap tersidai dan kering..baju nak dilipat plak yg tinggal melambak2..mmmmm fed up kkdg rasenya..bila aku malas, kkdg aku buat saje tutup mata...tapi, semakin lama aku tinggalkan, semakin berpile2 plak keje aku nak kene buat..

Mujur my darling dah siap2 cuci mangkuk tandas..at least aku cume nak kene touch sket2 lantai dan dinding toilet..lipat baju sket2..iron baju dan vacuum lantai..

Hari ni macam lepak sket, sbb my boy jatuh demam dan batuk2, so, tak perlu aku nak terkejar2 nak pi skool my boy pagi2..

No comments: