Tuesday, April 21, 2009

Intan..

Sejak dua menjak ni..mmg aku rajin melayan citer Intan..Adusss...romantiknya tgk pasangan Nay&Dude dlm citer tu..Sama padan! Dui..dui..dui...sampai termimpi2 bila ngk citer ni. Yg anehnya, bila ngk si dude ni dipasangkan dgn artis lain dlm citer lain, aku plak rasa nak marah dan tak bernafsu nak ngk...ehhhh...emosi plak aku! seolah2 si dude tu hanya utk si nay..ha..ha..ha..pada aku dorang ni mmg pasangan paling cocok..Bila ngk citer Intan ni..rasa dan2 ni aku nak pi rumah lama..pi amik kenangan2 aku ngan my darling di sana..:)

aku paling suka ngk episode bila si dude nak tackle si nay selain dr aku suke ngk peel si dude yg suka marah2 dan emosi kalu dia jeles ngan nay. kiranya sesuaila dgn watak si dude tu yg merupakan anak tunggal kesayangan mak dia..perangai pon ala2 tak bule berkongsi dan kepala angin. Mula2 tu aku just follow citer intan yg latest dlm astro prima..dah lama2 tu..eh! rasa cam minat plak nak tau camne dorang bertemu...Kiranya, bila dah hook amat ngk citer Intan..takdela aku ni boring sgt atau terasa sgt kalu my darling bz balik lambat..pikiran tu tidakla menerawang2..nak fikir yg bukan2 like feeling so lonely...sbb aku dah ade benda nak buat..layan sinetron intan hampir seharian..

No comments: