Sunday, October 11, 2009

Update Raya..

Kalu sblm2 ni aku susut 3kg during fasting mth..now, masuk je bulan Raya...berat aku telah menimbal balik naik hingga ke 57kg. Menyampah betul! Terasa mcm ada double chin. Kompleksi muka pon dah tak begitu bagus. Sbb mungkin dah melahap makan mcm2 yg bergula dan bertoksik. Kkdg aku just wonder..bilala...musim open house ni nak berakhir...Nampaknya aku kene buat sesuatu..sblm berat aku naik mencanak2...Haiii, sia2 ajela aku berpuasa sakan sampai jadi slim and can slip to my 'M' size kebaya..sah2, skrg ni...baju2 tu aku dah tak bule nak pakai..Bila nak start puasa je rasa mcm tak bule nak tahan makan..walhal sblm2 ni mcm no hal..bayangkan smlm, sampai 2 keping roti canai aku makan...makan sekeping rasa mcm tak kenyang2...Ishk..ishk..mcm tak patut betul! Malam tu plak, aku da siap2 makan maggi sbb ingatkan my honey tak nak dinner...Tup2, dia ajak kami semua keluar makan di Windmill...Sesampai di Windmill plak siap order lamb and chicken steak...so, camno tu berat nak susut???

No comments: