Sunday, October 25, 2009

Shopping..shopping...

Hari ini dan smlm merupakan hari shopping sedunia utk aku..Just bought my breastfeeding lingerie online after "JUST" getting my darling approval to spend for myself again..Eventhough, my darling always giving me freedom to swipe his card wherever I feel like to do...Honestly, everytime, if I wanted to buy something which I think can be too "EXCESSIVE"..I would definitely will seek for his confirmation..Nah, cuci2lah mata sampai terjuling bijik mata!






Sebenarnya, aku mmg sgt2 teruja seeing G-String as in the 2nd pic..It looks damn sexy..Nak2, bila ngk model dia terlentik2 mengayakan lingerie tersebut...Cume.., pity enough...aku pulak tak suka to wear G-String for everyday use..Sbbnya??? terasa mcm tak selesa..

Mesti org pelik, kenapa aku sungguh beriya2 shopping lingerie sampai ke oversea..Yg pastinya...aku jarang membeli sesuatu kalu harganya tak kena atau di luar budget keluarga..Sgt2 kebetulan...Hotmilk tgh buat offer...Elok plak dgn harga yg reasonable..so, mmg aku takkan melepaskan peluang ni lama2! GBP15 for all bras except the one that I post in the last picture...Mana nak dapat such kind of offer??? Benda2 macam ni, mmg aku takkan delay2 lagi sbb aku dah boring dgn breastfeeding bra yg aku beli di Mothercare couple of mths ago..Slightly expensive than the bras that I bought for today online shopping...dan yg lebih mengfrustkan...langsung tak practical! Londeh, tak supportive, clipnya fail to function properly...Mmg sungguh irritating! So, dlm byk2 bra yg aku beli utk susukan my baby...cuma satu je yg aku comfortable pakai...dan kerana itu jugak...aku sgt2 desperado nak kena ade spare breastfeeding bra...ishk..ishk...mmg sungguh mengfrustkan!

Aku rasa idakla rugi my shopping this time..sbb, mmg rega dia reasonable..coz aku dah pernah pi fitting bra di Modernmom kat Alamda, Putrajaya..Hatta, bra cikai2 yg supportnya ntah hapa2 lagi langsung tak sexy pon rega dia dah merapu..At least with hotmilk, I've got many advantages out of it...reasonable price, pretty, sexy and satisfaction! dan tak pernah jugak sekali2...aku campakkan hotmilk kesayangan aku ke dlm washing machine..Kalu idak...alamattttt..berbulu dan huduhla lingerie tu nanti!

No comments: