Thursday, October 29, 2009

Progress bibik lagi..

Hari ini bibik bangun lambat around 6 plus. Mmg dia amat2 terkejut ngk aku dah siap turun ke bawah kejutkan dia bangun. Kelam kabut dia bangun sampai tak sedar yg baju nak cover baju dia yg koyak. Baju bibik yg seksi telah lobang terbakar. Kakakakak..Sian pon ade...mana taknya elok je nampak bra dia sbb betul2 lobang tu kat dada kanan baju dia..Pastu selamba badak je pi tukar baju depan aku. Hai bibik2..

Good progress with her today. Eventhough she woke up late, now at 8.45 am, she almost finishes cleaning my house(inside). Meaning that, if she wakes much earlier, she may can complete the whole house perhaps much quicker than 9.30 a.m. Boleh jadi, she can do it all siap membasuh baju dalam jangkamasa itu. Bravo bibik bravo!

Utk supaya aku tak letih2 asik kene bercakap. Aku dah siapkan note utk bibik for the following job yg she should be doing. At least, takdela stress sgt org tua tu asik dgr suara aku...Syukur juga bibik aku tak bahalol. Kalu bahalol, susah plak aku..Tahap SMP sepatutnya mmg bule membaca..Serius gile muka bibik..Letih kot agaknya..Kerja tak putus2. At least now bibik nampak mcm boleh cope buat kerja. Dan dia kerja agak cekap dan teliti juga. Walaupon ade sket2 imperfections tapi mata aku masih boleh menerimanya..

Okla nak chow pi mandi..after this nak antar pi fixkan basikal aku yg dah pancit dan rosak..

No comments: