Friday, September 18, 2009

SPA Time..

Yesterday was my relaxing day. Buat in house SPA. Melayang gakla dlm rm200 for the first 1/3 of the treatment. Mula2 tu was 2 weeks ago, berurut Bali/ Thailand style sampai 2.5 jam..

Smlm adalah treatment yg paling memuaskan. Lulur dan masker kopi...start dlm kul 7.30 sampaile kul 11.00 pagi..Siap minah tu mandikan dan pakaikan lotion..Mmmmm, feeling like a baby...Lepas SPA..perghhhh, kulit sungguh2 halus dan mulus..Sungguh2 besh!

Teruja dgn result smlm, hari ini aku sambung DIY berlulur lagi gunakan produk mustika ratu..Bubuk Mangir...Ishkkk, sendiri2 buat...mmg berpeluh! Inikan plak aku tak dapat bayangkan kalu aku jadi that minah yg kene mengscrub badan org..keje letih tuh! Kesimpulannya, menglulur org ni mmg keje hardwork and no wonderla kalu bayarannya mahal..dan better lagi gunakan minah tu punya produk berbanding mustika ratu..sbbnya??? bila aku bermasker dan berlulur sendiri..resultnya tak sama mcm minah tu lulurkan aku...kene find outla kot kalu gitu produk apa yg minah ni pakai..at least, bulela jimat belanja buat sendiri2..

No comments: