Wednesday, June 17, 2009

Tak tahu nak tulis apa

Tak tahu nak tulis apa..sesuai untuk tajuk entry kali ni..
Dapat good news dr kawan lama..yg dia fall pregnant accidentally for 4th time. Dia kata malu nak gitau..SBBnya...anaknya yg ke-3 baru je usianya 1 tahun tak puas menyusu badan lagi katanya..nak2 plaknya dia tgh study master...Tak apalah, rezeki tuhan bagi..mungkin ada hikmah disebaliknya..kot2 pasni dikurniakan anak perempuan pula slps kejayaan melahirkan 3 hero2 sblmnya..

Update lain..berat aku masih macam tu statik 56-57kg..Mana taknya, aku skrg tak begitu jaga makan sgt..Kiranya, mcm tak kisah nak makan apa aje yg aku nak makan..smlm pon aku dah terbabas makan twisties..Gasakla! Malas nak pk pasal slim-melim ni...Just let the time flies away..Kang nak susut..dia susutla tu mcm waktu aku pas beranakkan si Milan dulu..Takdela pulak aku rapot nak kurus..Tiba2 je dia jadi kurus..Ha..ha..ha...Kalu ikutkan my target is not far away..5kg to go...It can take 2 mths or perhaps a year..Tak pon, kot2 pas posa bule turun..sape taukan???

No comments: