Sunday, June 28, 2009

Lega..

Terasa lega sgt2 sbb rumahku sudah terkemas pada hari ini..Thanks Sis for helping. Originally, sepatutnya si L yang datang kemas umah aku..kalih2 dia cancel last minute. Inilah masalahnya si L, kalu aku cancel dia tau marah..Tapi, kalu dia yg cancel..takde plak aku nak marah2 dia..Kkdg aku pk2, bagus juga aku tak jadi amik dia as my maid before..

Ngis, my future maid is expected to come in another 2-3 weeks time. Ada hiccup dlm pemprosesan coz suddenly Indon's Gomen katanya tak mo nak antar maid Indon dorang ke Mesia lagi..

Lain citer pada ari ini..Milan sudah terkencit atas katil..Tapi, cooolll..aku tak naik angin..Biasanya aku suka marah2..Tapi, this morning I was soooo cooolllll..Lifted up Milan from our bed, bath her and put her back in our bed.

Yg bestnya, bilik maid aku dah terkemas...Bolehla aku lepak situ brg sementara..Almari dan katil pon dah ada..Sis pon dah lap dan kemas termasuk bawah sinki aku yg tonggang langgang. Cuma, Sis tak sempat nak cuci toilet aku..Tapi, dia dah ganti waktu cuci toilet dgn mengosok baju kami berhelai2...So, I wont complaint much! For this time, Sis leaving our house with 35rm money. EVenthough, the house still not completely done..Tapi, Okla than before...

Yg membuatkan aku tambah excited, finally, grassman tu agreed nak planting the grass at our price. Meaning that, we can simply proceed our planning to decorate our ugly garden. Cume aku je yg masih kering idea nak tanam pokok apa..

No comments: