Friday, June 05, 2009

Esok nak pergi kenduri kawen.

Bermula episod bila tiba cuti sekolah..Masing2 mana2 yg nak kawen amik peluang buat majlis kawen..termasukla anak sepupu aku di kg...Nampak gayanya kenala aku pergi rewang disebabkan kami pon agak rapat sewaktu kami berada di UK. Ada sehelai dua baju yg aku dah siap gosok..yang the rest aku panggil si L utk datang bereskan sbb ada baju yg baru ari ni baru aku sempat nak cuci..Sambil baring2, dok berkira2 apa keje nak diberi pada si L esok.

Pada masa yg sama, my darling dah kasik signal utk aku mulai survey hotel atau resort utk cuti2 mesia di Pangkor Laut. Kalu ikut original plan ikutkan nak pi PD je..tapi, bila pk2, PD tu kami dah pernah pi..makna kata...sajela this time tukar angin pi ngk Lumut plak..

Citer lain utk ari ni...sekali lagi budak bertiga suma berada di rumah..Takdela susah mana nak jaga..Most of the time nonton TV aje dorang tu sume...Daniel pon kejap tidur kejap bangun...Si Milan plak..elok dah tak pakai diapers...Tahu nak bagi sign kalu nak terkencing atau nak terpoo-poo..

Makan tengahari pon dorang selesa nak makan roti..ada masa nak request hot dog, nugget dan fries..depends ngan mood dorang..si Harris plak dok berulang2 asik request nak nasi ayam..Seronok tgk bebudak ni sungguh2 makan..mana taknya, sampai bertambah 4 kali si Harris tu bila makan nasi ayam...So, dlm malas2 aku hari ini..sempat jugak aku boilkan ayam utk dijadikan stok nasi ayam.

No comments: