Wednesday, November 28, 2007

menyampah tahap gaban...

aku dah byk kali persuade my darling tuk belikan kitchen toys utk anak2 sbb si my girl rajin sgt kacau aku sms aku buat kerja..tapi, sampai ke saat ini nampaknya, permohonan aku masih belum diluluskan lagi..

so, dek kerana kefrustan tak dapat belikan anak2 mainan...aku cari alternative lain, tgk2 kat suratkhabar to opt yg 2nd hand..aku dah gembira bukan main...bila nampak kat advertisement..

'kitchen toys for sale..£XX only'

dek kerana terexcited..balik dr rumah kak rozie, aku terus kal the relevant person..yg i presume mesti duduk dekat2 aje dgn rumah aku...

1st time aku kal-anak dia yg angkat..kemudian letak tepon semula..
2nd time aku usaha kal lagi sbb aku sangka anak dia main2..dan budak tu terus juga letak tepon..
3rd time aku kal utk cuba nasib..mana tau, mak dia yg akan angkat..tak fasal2 aku dapat hadiah maki hamun..katanya..

'leave us alone!are you the same person who 1st calling??we cant hear your voice..your voice is distorting!'

aku bengang gila2..ingatkan dia nak say sorry ke anak dia dok main tepon..tapi, tak pasal2 aku pulak kene maki..tapi, tak bule nak salahkan dia juga..sbb aku rasa tepon aku pon mmg mengong juga..nama aje nokia n95..tapi, asik sound problem..bukan aku sorang je yg bermasalah begitu..bb sitter aku yg own hp yg sama pon experience the same problem juga..hp dia tu lagila teruk...kkdg aku langsung tak bule dgr suara dia..by the way, hp aku just occasionally je ada masalah...sbb masa aku kal mat salleh bangsat tu..tepon rumah dia pon mcm ade interference..so, tak bulela nak katakan 100% salah tu dr aku..rasa nak menjerit pon ada..nak cakap..

'hey, ko tu dahle mat salleh bangang..tak belajar tinggi..dahle tu suka maki2 org..apa ko ingat bangsa ko tu tahap dewa dan suci sgtke???? sekurang2nya aku takdela merempat mcm ko sampai nak jual2 brg...'

kenapa aku kata mat salleh bengap tu merempat, sbb aku tahu yg duduk area2 rumah aku ni, bukannya ramai yg loaded2 dan educated sgt..itu yg otak mcm kat lutut dan pandai bercourtersy...aku bebel2 dgn my darling..

'bule blahla mat salleh mcm ini..tak hingin aku nak beli brg dia atau nak beli brg mat salleh sampai kene bercalling2 lagi..biar ajela brg dorang ni tak laku sampai bila2..kalu dah mcm ini layanan dorang'

dan aku pernah kene sekali di La senza..org ingat aku mencuri brg...alahai...kalu ikutkan, ramai je mat salleh tu kaki pencuri..kenapa bila tgk muka asia mulala nak fikir yg bukan2..mmm tgk muka mat salleh tu pon aku dah tau..dia tu racist...adalah lagi pengalaman racist aku kat sini...pernah juga aku dulu kene maki dgn mat salleh kat GAP..kkdg dalam hati berkata..apa guna kalu rupa cantik..tapi otak mcm kat tapak kaki!

No comments: