Wednesday, November 28, 2007

cerita pasal student...

smlm aku jaga exam utk tutorial david..my darling dah bagitau aku..tak perlu aku nak sibuk2an diri nak tlg david di saat2 aku sendiri kecemasan since sabtu ni kami sekeluarga akan terbang ke spain utk bercuti..rumah aku pon dah macam kapal karam...menyampah aku nak tgk...sekejap je kemas..lepas tu mulala kepah balik...tapi, keadaan rumah aku skrg much betterla dr smlm..

sebenarnya bukan aku tak mahu terima pesanan my darling..cume, aku rasa ada tanggungjawab dalam diri...sbb dulu2 masa nak offer diri tlg david...aku mcm free je spjg masa..tapi, bila david nak minta tlg aku betul2, aku plak yg mengada2 tak free. so, smlm, aku tetap datang membantu david..terus terang aku katakan slps aku involved dalam tutorial david, aku mmg enjoy very much lecturing dan melihat gelagat2student yg mcm2..yg gabrah, yg perasan terror, yg teroverconfident, yg frust dan mcm2lagi..

utk exam smlm, aku mulai appreciate student graduan mesia..cthnya diri aku sendiri..tanpa course2 sprt excel dan msword..kami, still bule explore dan tahu nak guna system tu independently..aku mcm nak tergelak pon ada...bila student2 kami frust tak dapat nak create graph sms exam..sbb ntahla..mungkin aku rasa...this subject is peanut...dan kalu aku yg sit for the exam...kalu tak score 100% pon, aku bule pass with flying colours..ada seorang student fr india, menitiskan air mata sbb tak dapat nak create graph..dan bertanyakan kpd aku..adakah graph tu memberikan markah besar dalam exam kali ini...dalam hati, mmg aku kasihan...tapi, nak buat mcmanalakan..sbb aku pon hanya ass lecterur dan bukannya lecterur...dalam pada tu david bertanyakan kpd aku..adakah aku mengenali sudent tu...kemudian aku katakan..

'i just knowing her in your class'

kemudian aku bertanya kepada diri aku sendiri..adakah aku cukup kuat, kalu melihat org menangis dan merayu markah????

dalam pada tu, aku pon nak memadankan muka...ada seorang student aku yg perasan bagus..sbb tak dapat nak create graph sms exam smlm...he..he..he...kkdg sakit hati juga, jadi lecterur kpd mat salleh ni...mereka2 ni terlalu outspoken dan mungkin juga ada yg racist tambah2 bila lihat aku bertudung..mulala ada yg berkurang ajar walaupon sebenarnya dia nak bertanyakan soalan...apa2pon, aku mmg looking fwd nak menunggu hari esok..sbb student2 aku will sit for exam utk session tersebut..aku nak tgk jugala, sama ada yg perasan terror atau yg berkurang ajar tu, bule buat tak exam dgn jayanya...

No comments: