Friday, April 20, 2007

Berdiet..

Aku dah timbang berat aku sebaik bangun tidur..around 54-55kgs..Aim aku utk menyusutkan berat dalam 2-3kgs dalam masa 2 weeks sblm kami ke Holland and Belgium..mampukah aku? Aku nak buat diet kellogs..smlm dalam aku berdiet tu..banyak kali juga aku terbabas..jadi sng kata, diet smlm tu cancell..tak valid..sbb aku dah makan almond london siang harinya dan sotong goreng for dinner..Nampak gayanya smlm aku sprt dapat menahan nafsu bile melihat my darling makan dinner lewat..

Aku plan dalam masa 2 weeks ni since aku cepat lapar..aku akan makan buah2an atau minum air banyak2...herbalife buat masa ini aku lupakan..sbb aku rase sprt nafsu makan aku sprt uncontrollable slps memakan herbalife...pity of me...tapi, to be honest mmg sedap minum herbalife ni..bule jadi macam ketagih..dgn syarat mesti mix dgn susu dan jgn dgn air mata semata2..mmg yuckie! serius aku tak bule telan kalu skdr campuran herbalife dan air sahaja...

Harap2 diet aku berjaya..tak loose weight..loose inches pon tak ape2..kalu dapat jadi 52-53kgs pon ok gaks..walaupon sebenar2nya impian berat aku adalah 48-51kgs..mmm mana taknya bile berat aku dah 51kgs ade satu masa dahulu tu..mulala aku tak berdisplin dan makan tak terkawal..krn itu beratnya menjadi turun naik..

Aku harap dgn banyak aktiviti plus memakai girdle beautiful dgn rajinnya..aku leh shapekan dan susutkan badan aku ni...AMIN..

No comments: