Tuesday, April 24, 2007

Aku yg kepenatan..

Sungguh2 letih rutin hidup kami yg terbaru skrg..sejak my boy masuk skool..kami sekeluarga bangkit awal..dan sejak my boy ke skool jugala..he refuse to stay with baby sitter..dia lebih prefer stay at home with his mummy..tapi aku tak kisah sgt as long as dia tak kacau aku buat kerja..smlm perkembangan bagus, my boy terus masuk ke class tanpa memerlukan bantuan aku meletakkan coat dan menunggu dia barang seketika..aku sangkakan, the same thing would happen this morning..but it turned to be oppositely..sekurang2nya my boy tak menangis lagi..what i need to do is just to give him a big and thight hug and lots of kisses before leaving to secure my boy that i will be back soon to pick up him from school. He kind of soft person and at the same time easily can be mean in a split second..mood swing bebudak sukar nak predict..what the most relaxing part..our children sleep earlier than before that leave the parents to enjoy their quality time together afterwards..kalu ikutkan aku pon dah nak pancit..by 11 o'clock aku dah mamai2..dan tertidur..

Yg membuatkan letih mungkin sbb aku banyak berjalan dan menggunakan tenaga utk mengangkat anak2 dr carseat mereka dan itu belum dikira lagi aku kene angkat, buka dan tutup stroller..bile sampai di rumah baby sitter nak plak kene menapak tangga..mmg ishkkk tak larat gue! Balik rumah dah kene bersilat memasak..mmm beginila rutin hidup manusia berkeluarga..

Bercerita ttg diet..smlm diet aku hancus semula..hehehhe..aku makan fillet of fish dan french fries fr Mc D..pagi ini aku timbang, ok my weight still maintain 53kgs..itupon aku terbabas tak makan jamu nona roguy malam tadi sbb kepenatan..Ade beberapa hari lagi sebelum kami ke Holland and Belgium..mungkin aku perlu lebih berdisplin slps ini..another 2kgs to go..semoga aku akan succes..hopefully by this week or early next week aku akan susut ke 52kgs..

No comments: