Wednesday, July 01, 2009

Aku terkeciwa..

Mlm tadi my darling ctc Pak F..Cissss...katanya si Ngi punya permit masih tak beres lagi coz isu pembekuan permit di Indon sana...Aku gitau my darling..Mmmmm, rasanya kita ni mmg takkan ada pembantu bila2..So, u've got to help me..Aku dah tak larat..Unless, sama2 tak kisah nak ngk umah tunggang-langgang.

Kekeciwaan aku tidak berakhir begitu saje, bila pagi aku timbang aku dah naik 1kg. Hahahah, nak turun punyala susah..tapi, nak naik punyala sng! Mana taknya, dah aku dok mengunyah twisties dan chocolate...Manala tak mudah nak naik badannya..In fact, the day before aku mcm tak kisah je nak makan nasi jauh2 malam.

Berbalik pada citer Harris performance at kindy...Aku rasa tak kisahla if he is not the no.1..Sebenarnya, aku pon tak tahu dia dapat no berapa in class...Tapi, setahu aku mmg bebudak dlm kelas dia sume pandai2..antara yg tercerdik tu namanya Hakimi..Pada aku, as long as sekolah tu dapat menolong melengkapkan diri dia utk menempuh alam persekolahan Darjah 1, I will be more than happy.

Nampaknya usaha aku mengajar Jawi di rumah, hampir membuahkan hasil bila Harris dah mula nak dapat concept membaca Jawi..Apaprently, dia dah mula kenal huruf2 jawi melainkan huruf Qaf yg sokmo dia asyik terlupa..

No comments: