Wednesday, July 15, 2009

Coret....coret..

Sejak dah beranak 3 ni..terpaksala aku bergerak aktif sket..nak2 plak si Siti yg bekerja bagaikan lipas kudung datang ke rumah aku pada ari ni..besanya waktu cleaner sampai nila aku bz buat itu dan ini...dok ringan tulang pi cuci jamban dan tong sampah yg berbau..Selesai buat keje baru terasa kesengalan badannya..

Sebenarnya aku happy pada hari ini..Satunya pasal siti keje lebih masa for free. Senyum terus aku sampai ke telinga..Lagi satu Siti orgnya jenis terus-terang..maka, sngla aku nak berdeal dgn dia..yg kedua, medela freestyle aku dah sampai di rumah kak Rozie..yahooooooooo..tinggal tunggu Kak Rozie pos ajela dr sana nanti..eiiiii, tak sabar2 rasanya...kalu ikutkan dah hampir patah smgt mengepam susu ni!

Tak sangka plak aku buleh jadik sebaik ini..sanggup berkorban bersusah payah mengepam susu utk si kecil...sedangkan aku ni bule dikira moden walaupon kkdg ade jugak kekolotannya sket2...he..he..he..Utk itu aku berazam, utk makan makanan yg lebih berkhasiat supaya susu yg dipam itu juga adalah yg terbaik utk si Daniel. Wahhhh, specialnya baby Daniel nikan...Yg lain hanya dapat susu while mommy is at home...Dia plak at anytime, bule kenyang dgn susu ibu..Yg bestnya, bila aku dah makan byk..Susu pon semakin byk yg keluar...

No comments: