Wednesday, July 29, 2009

Mmm..aaa..mmm...uuuuu..hari daniel top up FM

Takde apa nak tulis..cume rasa mcm tak puas hati plak aku bayar ct for rm 10 for the xtra 1.5hrs. kebiasannya aku bayar dia rm30 for 4.5hrs..now because i add another 1 hr dah jadik rm10la plak..mmm, sungguh tak bestnya! takpela next time aku gitau dia..yg aku nak bayar rm 7.50 saje..bole tak camtu???

Sebenarnya keje ct takdela perfect mana....tapi, cukupla meringankan beban aku..

Dlm masa yg sama..si milan pon sakit...satu persatu permasalahan yg timbul..

Lain citer, ari ni aku dah bekalkan daniel ngan susu similac..mmg pon mamat tu skrg kuat minum sampai sakit puting aku dibuatnya...while akunya FS baru je kak rozie poskan semalam...dan kebetulan aku penghasilan susu aku dah semakin menyusut ke 6-7 oz sehari..bebanding 9-11 oz sblm2nya..

Pada mulanya mmg aku refuse nak bagi daniel FM..but then, aku pk2..bakpe plak aku nak berikan tekanan pada diri aku sendiri dan mengkomplikasikan keadaan yg bule dipermudahkan???

No comments: