Tuesday, July 14, 2009

Jenayah..

Smlm kami telah membuat satu jenayah di satu kawasan perumahan..

Jenayah apa???? Kisahnya, anak2 aku baru dapat basikal baru. Jadi, utk nak bagi dorang exercise di petang hari, aku dah membawa dorang jalan2 naik basikal. Waktu masa nak turun bukit, aku dah gitau Milan&Harris siap2, jgn pedal lagi basikal tu sbb namanya dah menurun bukitkan..Tapi, biasalah si Milan kkdg tak mau dgr cakap org..dia tetap juga memedal..Natijahnya???? Dia dah terlanggar kereta org sampai jatuh tergolek dog! Aku pon tak berani nak belek2 sgt kete org tu..kelihatannya, sprt ade satu carikan panjang yg aku pon sendiri kurang pasti adakah ia disebabkan handle basikal baru si Milan atau pon ianya smmgnya sudah wujud di situ. Nasib2...Aku takdela bagitau si Harris pasal hal ni..sbb tau2 ajelakan mulut budak kecik mana tau nak tutup..Nanti habis dikepohnya kat semua org...So, bila Mr.B balik aku cume bisik2 kat dia sambil tahan ketawa sbb kene menyimpan rahsia jenayah kitaorg...

No comments: