Monday, July 27, 2009

AKtiviti hujung minggu..

Aktiviti hujung minggu yg lepas..

Sat-aku ke rumah mak. Ade kenduri arwah. Mmg sampai lambat. Lagipon Mr B balik dr main golf lewat. Dekat2 kul 1 gitu..

Malam tu tido lewat sampai jam 5.30. Sempat jugak layan fb. Dapat ctc kawan lama di UAE. Orgnya tetap sama. Dr segi saiz dan juga humourisnya!

Sun-Harris ade sukan. Kesian Harris, kalu ikutkan mmg dia dah buat keje cepat. Tapi, kawan2 dia yg lambat. So, ended up, elok2 jadi champion, asik2 meraih tempat ke-2 dan ke-3. Aku pon ade jugak join sukan dia..sampai tergolek dog aku dibuatnya. Coincidently, aku terjumpa dgn org utusan. Saje networking dgn dia..since, dia pon request minta tlg aku amikkan gambar anak dia.

Balik dr sukan..kami sume tergolek dog tido kat umah. Petangnya Mr B antar aku pi gunting rambut. Melayang duit rm57! Total cost utk gunting, inai dan stimkan rambut. Sebenarnya, kalu rambut aku tak bermasalah, mmg aku tak ingin nak buat benda tu sume...Oleh kerana, si tatarias aku tu dah gitau cenggitu, no point nak simpan rambut panjang kalu asik2 gugur. Aku inaikan dan stimkan rambut pon because utk kuatkan akar rambut aku yg tak kuat. Tapi, yg sedihnya, hatta rambut aku dah pendek, still rambut tu nak gugur juga..

No comments: