Monday, July 06, 2009

Demam..

Smlm aku jatuh demam. Asik nak berhingus memanjang. Sungguh tak suka! Apa yg aku buat sepanjang harian aku demam adalah tidur..tidur dan tidur...petang harinya, Mr B ajak aku keluar..makan di restoran Thailand..Dlm kete, my doter tak sabar2 nak menggomol..siap check lagi dahi aku...

'Demam?'
she asked.

Memang berbeza anak lelaki dgn anak perempuan. My doter ni nampak lagi caring walaupon umurnya baru je 3 tahun. Sampai di restauran, my eldest son plak buat special request while waiting our food to be served..

'I want another baby to make 6 of us in a family'

Dlm hati aku berkata..mmm, sapa plak nak jaga anak ramai2 nih..Takkan nak harap si abang yg baru 6 tahun kot??? Paling2 tunggula Harris dah umur 8 tahun kalu nak ada another baby...at least bulela diharap nak dokong our future baby nanti...Lagipon, kasihan kat si Daniel, still young..at least bagila 3 years gap kalu nak ada yg satu lagi..

Aku perasan personaliti Harris semakin berubah. Sejak dah serasi duduk tadika..dia makin chatty,notty dan byk akal pon ada. Same goes to Milan. Nampak ceria bila bercampur dgn bebudak di nursery.

Cerita lain..Aida dah kembali for good ke Mesia...Jumpa kengkawan lama di KLCC..aku, Jah, Jeerah dan Aida..Bila dah lama tak jumpa..memasing pon dah berubah...dr single kepada beranak pinak...

sambil jumpa kengkawan..aku menyelam minum air pi shopping..Seronok tak terkata sbb dapat beli baju baby GAP dgn harga yg termampu..akhirnya termakbul juga cita2 nak beli suar berjenis kain lembut utk si Daniel. Adala jugak aku belikan piggy bank utk siap sorang si abg dan si kakak. Si Milan sejak dapat piggy bank princess langsung terlupa akan jam Barbienya itu..kalu dulu jam Barbie mesti diusungnya sana sini..skrg, piggy banknya plak yg kalu bule nak dipegang ari2.

No comments: