Wednesday, January 11, 2012

My EDD is today..

Today is my EDD-12.01.12..but yet, aku still tak rasa sakit2 lagi..byk lagi benda yg aku kene settlekan..sampai aku pon jadi naek bosan..and i dont really bother nak beranak cepat atau pon lambat..as am always overdue..dari anak no.1 hinggala yg ke-3...only yg ke-4 jek special case..i was having contraction a day earlier than my EDD..i think, it might be because...aku telah diurut oleh mak cik urut..dan urutan mak cik tu punyala sakit..tangkap urat segala..dan aku tak pernah rasa diurut sesakit itu..

Smlm, aku berkesempatan to see my gynae..and she was giving me chance to come back to see her again by 18th..and i hope...by weekend or early next week, i will begin to feel the pain and having a natural labour..i just hope..biarla kelahiran kali neh dipermudahkan..as what i had experienced wif Milan..i had my water bag naturally ruptured instead of its artificially broken...

Siapala yg tak suspen bila nak melahirkan..macam2 yg difikirkan..smcm dihantar menemui ajal..astagfirullahalazim..and harap2nya esok aku dpt pi beli Quran for mengaji..sbb, aku pon naek tak faham mana hilangnya buku2 amalan mengandung...yg biasa aku baca di saat2 aku preggy..

No comments: