Sunday, January 29, 2012

Day 12 Pantang@73.0kg..=Day 2 my new CL is on service..3 days she is here..

Berat aku da susut from 73.5kg to 73kg..aku tak sure samaada akan berlakunya penurunan lagi ataupon tidak slps ini..baru sat tadi aku mengkaji pattern penurunan berat badan aku sewaktu berpantang anak ke-4..dan mmg tak jauh beza..pada hari ke-12..aku akan susut ke 13kg..cume, utk pantang kali ni..aku susut lebih 0.5kg dr pantang yg sblmnya..actually, aku tak kisah pon dgn amount kg yg aku turun..sbb, aku aim nak susut lebih dr itu..maksudnya..biorla berat aku turun ke at least 65kg by 44 days of pantang..kalu dpt susut ke 62kg pon da alhamdulillah..kalu dpt turun ke 58kg..lagila aku sgt2 suka..tapi, aku malas nak mengharap..sbb, dr pemerhatian aku...aku mengalami fasa statik slps berlakunya penurunan sbyk 16kg..jadi, aku xmo ambitious sgt sbb aku takut..sekiranya aku akan terkecewa...kalu sekiranya penurunan berat aku lebih kurang sama mcm sblmnya..makanya by day 42 of pantang..mebe berat aku still pada 67kg..dan hari ke 55 akan turun lagi ke 65kg..itupon kalu aku jaga2 makan..kalu tak jaga makan...sah2le aku akan jadik gemuk gedempol..

1 comment:

Nadiah said...

Banyak bertungku untuk cairkan lemak2 dekat badan even tak bukti kukuh but it works on my body.

My CL tungku dekat I twice a day for 40min-1hr and everyday until 44days.