Monday, September 14, 2009

Misi yg diteruskan..

Oleh kerana semalam misi utk keluar bershopping dan mengambil baju di dobi telah tergendala..makanya, pagi2 lagi dihari ini aku dah keluar utk menguruskan apa2 yg patut termasuk pi survey kedai menjahit utk alter fitted bed sheet aku..Yg sungguh mengecewakan, bila aku tanya tukang jahit tu ttg berapa agaknya charge utk alteration tersebut, dia bule cakap tatau...pikiran negatip aku mulala nak berpikir..kekdahnya mentang2 aku drive kete mewah, sbb tulah nak menekan org agak2nya..cesss! sungguh tak patut betul! Bila dah sokmo kene begini, terpaksala berpikiran positip, segala overcharge yg manusia2 ni charge pd kami ini...seharusnya diniatkan sbg sedekah dan bukannya maki hamun cthnya sprt...

"tak guna, celanat, lahabau dan labu!"

Letih mengenangkan org2 yg mcm ini..

Kalu ikutkan, mmg aku ada plan nak membereskan baju raya aku pada hari ini..Tapi, sygnya aku keluar dr Giant je dah pukul 2+p.m. Ntah apala yg aku lama2 buang masa kat Giant...Mebe, esok pagi2 dah nak kene keluar pergi ke Bangi sama ada ke Warta atau PKNS utk last resort mencari baju raya..Kalu tak jumpa jugak..mmg muktamad, sampai ke situ sajela pencarian aku..sbb, aku dah malas! Nak2 plak skrg panasnya ya ampun! Tadi, ade jugak aku survey2 baju di Giant..Not bad jugakla..cumenya, byk jenis berlabuci2 dan berchiffon2..

No comments: