Tuesday, May 05, 2009

LA Jeans size 12

Aku nak citer yg smlm aku dah muat pakai jeans LA(Laura Ashley) aku size 12. Waktu sarung tu mmg masih lagi ngam2. Kurang2nya, ada perubahan..sbbnya sblm2 ni mmg langsung tak muat. Harap kene pakai suar spare size 14 yg aku beli NEXT tu jela yg aku bule pakai. Makna kata, bila aku dah 58-59kgs baru aku bule sarung balik jeans ni.

Sampai skrg aku masih berharap, supaya aku dapat sarung balik jeans Diesel size 28 yg aku beli long time ago kat TK-Maxx. Mmg best pakai jeans tu. Tapi, kene tunggu aku 51-52kgs baru bule sarung masuk. Ntah2, now pas beranak 3..punggung pon dah melebar, mau kene tunggu berat sampai 50-51kgs baru bule masuk. Hopefully this weekend or early next week, berat aku turun ke 57kgs. Rasa excited plak, jaga makan lepas melahirkan ni. Kalu mmg dapat susut ke berat asal before preggy (53-54 kgs) mmg suatu pencapai sgt2 membanggakan! Mana taknya, bukannya sng nak buang 25kgs dlm sekelip mata. Mmg aku harap2 sgt, aku akan dapat capai berat tu dlm hujung bulan ni..

No comments: