Saturday, May 12, 2007

Shall I give a 2nd chance?

Ntah, aku pon tak tahu sama ada aku patut memaafkan..aku kal kak W tadi tanyakan fasal citer lama apa yg x-maid aku dah citerkan fasal kami kat dia..since, jawapan that girl macam cool..patutla masa kami meluahkan pada kak W dan Cik Y dorang macam keluar telinga kanan dan keluar telinga kiri..agaknya fasal that girl explain macam org dewasa kot pada pandangan mereka..Ntahla,aku pon tak tahu salah siapa sebenarnya..buleke aku nak kata that girl sebenar2nya purely innocent atau macamana..

Not really pure innocentla as dia agak berfikiran singkat dan mula kemudiannya tu nak berfikir secara rasional..mungkin yang betul2 memburuk2an keadaan tu sebenar2nya adalah org luar..org luar yg memandai2 ajar that girl itu dan ini..kalu ikutkan aku pon naik confuse sbb that girl dan org luar tu pon nampak baik pada pandangan mata kasar aku..hai entahla, macam2 dugaannya..

Kepada si Ati aku katakan kpdnya, aku lebih selesa berdiam diri dgn Kak Y..biarla kak Y nak buat cerita apa sahaja tentang aku..aku pasrah..lupakah Kak Y akan dosa pahala hingga sanggup menyebar fitnah utk kepentingan dirinya sendiri? Dulu aku rase my x-maid seorang saje yg menfitnahkan aku...tapi nampaknya skrg dgn Kak Y sekali yg orgnya seorang yg berpelajaran tinggi pon tak menimbang secara rasional..Begitula manusia menjatuhkan org utk dia dilihat org sbg mulia..

Citer pasal menu aku semalam

B/fast-kellogs special K
Lunch-
Dinner-3 sudu nasi+sayur air kobis bunga&carrot+telur dadar

Aku timbang akhir2 ni berat aku dah maintain semula ke 53kgs..Kalu aku displin, Insya-allah bule susutla lagi 2-3kgs..Aminn

No comments: