Tuesday, May 01, 2007

Aku nak gelak..

Kkdg aku kasihan juga dgn org2 yg taksub dgn makanan2 instant diet ni..termasuk diri aku sendiri yg mana normal utk seseorang mahukan perubahan secara drastik..Baru2 ni aku browse thru web pengamal2 herbalife..ade yg turun hanya 2kgs selama 3-4 bulan..pada aku itu satu penderitaan dan kerugian besar..kenapa aku derita dan rugi besar? fasal dia terpaksa menelan makanan yg sama yg tidak bervariasi selain dr kene spend duit puluhan hinggala ke ratusan ringgit..Kalu aku jadi that person, I will not stick with that Herbalife Diet anymore..unless, mmg kita suke dgn makanan tu dan mmg tak punya byk masa utk prepare makanan sendiri..than, herbalife is the best option..Nevertheless, some indicate significant convincing result..tapi of course bukan pada aku as aku jenis manusia cepat jemu..Jadinya, diet aku not solely bergantung kpd herbalife sblm ini..tapi lebih kepada makanan bervariasi..tapi ade juga makanan yg aku ambil agak rutin cthnya smoothie..but at least it taste nice and fresh!

Pagi tadi aku timbang still berat aku maintain 53kgs..Sekurang2nya much better dan before..Lagi 2 hari aku akan see the result sama ada mengenai sasaran atau tidak berat aku susut ke 52-53kgs...

No comments: