Tuesday, May 15, 2007

Berperang dgn anak2..

Pagi ini, sekali lagi aku berperang dgn my boy..liat sungguh nak bangkit pagi..Aku mmg dah agak bende ni as malam tadi anak2 sume tidur lewat dalam pukul 11.30 malam..
Sedangkan aku dan my darling dah awal2 pancit masuk tidur. Agaknya my boy nak try tactic smlm buat2 mengantuk dan letih sgt supaya dapat excuse sekali lagi utk tidak ke skool pagi ni..Dalam aku dah siap mandi semua dan my girl pon dah siap bangun, si abg masih lagi nampaknya nak continue tidur. Bila aku jagakan dia..beberapa kali berikan excuse masih mengantuk dan nak tidur..Maka, aku dgn sabarnya walaupon kudrat aku kkdg macam dah tak larat, mendukung my boy ke bilik air..Mmg aku rasa takde jalan lain nak menjagakan my boy melainkan aku mandikan dia..dalam dia menangis2 syahdu, aku mandikan my boy..Terus mata elok berjaga dan elok juga ngk2 bile kat dapur aku bukakan tv ada pulak citer cartoon..Maka, lagi segar bugarla gamaknya..

No comments: