Tuesday, May 08, 2007

Bye..bye Holland&Belgium..

Sblm bertolak ke Holland dan Belgium berat aku dah pon menten 53kgs..Perut pon agak kempis walaupon tak sepenuhnya kempis..tapi still bila bergambar aku nampak besar..tensen sungguh! Makna kata kenala aku berusaha keras menyusutkan lagi berat ke 50-51kgs..pagi tadi slps mandi aku timbang berat aku semula..dah pon naik semula ke 1kg..biasala tu as kalu berjalan mmgla makan pon tak tentu dan tak terjaga..aku mmg byk sgt makan junk food like fries and biscuits yg mana smmgnya makanan tu strictly prohibited utk org yg sedang berdiet..Tak mengapalah, kita buat lagi mission baru menurunkan berat ke 52kgs pula dalam bulan ni..

3 comments:

Kurma said...

apa ko buat nak turunkan berat ko tu?
btw..aku takleh nak turun lagi.. silap2 i will gain 12kg or even more.. ehem ehem..

milan said...

wah ko rin..dah sangkut ye..agak2nya boy ke girl? rezeki anak tuh..dah dapat pindah keje baruke?

Kurma said...

maybe ujung tahun ko dptla anak sedara hehe tapi tak sure aku bajet jugak awal tahun.. sbb EDD doc bagi ni seblom scan.

keje baru blom nampak batang idong.. harap2 adala tu nanti.