Monday, April 11, 2011

Part time bisnes..

Entry kali ni aku nak celoteh pasal akunye part-time bisnes..dalam usaha aku mencari duit sampai segunung tinggi..utk melunaskan utang piutang aku wif my ex-Univ..the place where I further my PhD study..Setelah berhabis almost 6k hanya utk duit ketebang...itu lom masuk lagi belanja makan minum aku kat oversea selama lebih sebulan..now, aku dgn gigihnya terpaksa carik side income..

Mebela..ade org kata..hubby u kan ade...so, what??? takkan sume beban pon nak pas kat somi kita? kalu ade jalan nak kurangkan beban dia..mestila aku akan usahakan juga..selain tu..smmgnya aku seorang yg suke berbisnes...walaupon hanya kecil2an...

Sejak dua menjak ni..aku da dapat sedikit sbyk response bakal pembeli...diharap adela berminat..kurang2 dapatla melunaskan segala utang piutang..cume, tula...merata aku dok carik tali tape..tak jumpa2..potential customer da siap2 tanya soalan bagai..yg penting perfume2 yg aku tak guna..mmg aku nak let go...sbb, yelah..kalu bau pon tak serashi..buat apa mau simpan lagi??? buat nyemak meja aku jek..adakah ini statement manusia tak bersyukur?? owhhhh, bukan begitu..tetapi...smmgnya baik aje let go brg2 tak pakai drpd dok jadik hiasan kat umah..kurang2 bule ditukarkan barang2 tak pakai ke bentuk duit, yer dak?

No comments: