Sunday, April 17, 2011

Hari yang malas gilerr...

Hari ni mmg aku rasa sprt amat2 malas. bangun pagi...terasa badan sakit2..sedih pon ade sbb..penghasilan susu yg makin merudum..buat masa ni..aku hanya dapat pump dalam 12 oz sehari shj...pilu betullakan? kalu sblm2 ni bule dapat sampai 20 oz and in fact ke 40 oz..skrg...mmmm, tidak lagi...silap2 haribulan..mau aje, produksi susu aku semakin langsung takde...bila tengok susu yg semakin berkurang..aku rasa mcm rindu plak dgn saat2 breast aku menjadi engorge..pelik jugalakan? bila manusia merindui kesakitan? kesakitan atau nikmat? mebe, slps menjalani kehidupan sbg ibu yg menyusukan...pada aku engorge tu lebih kepada nikmat..berbanding kesakitan..tiba2 aku rasa kegemilangan dlm menghasilkan susu telah hilang...mungkin ianya skdr pengalaman...

No comments: