Monday, May 31, 2010

Bagai nak terbeliak bijik mataku ini...

Sesuwaila ngan tajuk di atas...ngan apa yg aku nak menceceh kat blog aku di pagi buta ini...pada pukul 3.07 pagi...al kisahnya aku tak dapat tido..maka, aku pon bukak lap top and layan internet...dan kepala aku masih tak habis berfikir...disebabkan oleh..pada malam smlm, iaitu bersamaan 6 jam yg lalu..pabila aku menanti pintu hall aku dibuka..bibikku bukak pintu dgn keadaan hanya baju atasnya berbutang..diulang semula...

Hanya 1-2 butang baju bibikku terbutang elok..yg lainnya tak terbutang..dan makanya telah mendedahkan perutnya yg leper beserta pusat dan branya yg berwarna gelap. aduhaiiii bibik aku ni..pelik2 je peel dia ni..aku ngk takde effort pon dia nak cover baju dia yg terbukak...dlm kepala aku ni mcm tak terimagine..haiiiii, macamanala kalu yg ade depan pintu tu adalah my honey??? adakah my honey akan honest dgn aku dgn apa yg dilihatnya???? atau hanya mendiamkan diri??? sebenarnya, bukan sekali aku ngk bibik aku pakai baju terdedah2..tapi, adalah 2-3 kali..mebe, mmg peel dia yg suka pakai baju singkat2..ala2 nak tunjukkan body dan juga her spenda kalu duduk terjongkok. Ntah berapa kali aku dah cuci mata nampak spenda dia yg kale putih, merah and etc...tapi, aku malas nak bising2. dan se-lagi..dah 2 kali aku perasa dia pakai baju terdedah di dada..tak butangkan pon baju t-shirt dia..sampai, kalu aku jenguk dr tingkat bawah pon boleh tahu bra dia pakai tu kale apa...apakah agaknya motif dia?? atau mmg dia tu gedik??? atau semmgnya dia tak sengaja??? dan sebenarnya baju yg dia pakai malam tadi pernah jugak terbuka butang bajunya sblm ini..dan yg sblm2 ni..butang baju yg terbuka tu hanya 1..dan bukannya..yg mcm 6 jam lalu..yg mcm nak berbogel dah aku ngk bibik aku tu dibuatnya....

sib baikla kulit tak putih mulus...kalu mulus, mmg sape2 pon bole tergoda...kalu ikutkan mmg bibik aku kulitnya cerah, badannya kecik mcm budak2..kalu org tak pasan..mmg nampakla bibik aku tu muda orgnya...cume, satu ajela minah ni..kulit dia jenis tak sekata...dan jugak ade kalanya, punya bau2an yg kurang menyenangkan...

No comments: