Wednesday, May 26, 2010

Sabo jelaa....

Petang tadi, nampak aku sedikit caring ngan my maid. nampaknya kecaringan aku sekali lagi sprt diambil kesempatan. Malam aku keluar pada pukul 9 sbb nak menziarah rumah sepupu aku yg kene rompak. aku sangkakan dia akan buat kerja mcm biasa..kemas dapur segala..ngk2, tak pon dia buat apa2. kerusi tak tersusun, lantai dapur tak bersih..kalu ikutkan, my doter tu dah tidur ntah dari pukul berapa..tapi, dia bersyok2 plak duduk dalam bilik beraircond sampai tak dgr loceng rumah berbunyi ntah berapa kali..aku sahut2 nama dia dr luar pon dia tak dgr..tunggu my honey melaung jugak baru telinga dia nak dgr.. dan kebetulan plak aku tak bawak..dgn lampu bawah dibiar terang benderang and then carpet terbiar dan comforter dok terletak dia tak kemaskan, anak aku plak berak tak reti dia nak cebokkan..buat tak tahu jek macam takde apa yg berlaku...hai ntahlaaa manusia ni..malas aku nak kasik muka sgt...

my honey plak mulala naik berang sbb bibik lambat sgt bukak pintu. mana taknya, dia dok tergesa2 nak bawak my family cousin jumpa polis nak log report sbb kene rompak.

No comments: