Thursday, May 13, 2010

lama tak jenguk blog..

nampak sgt aku dah lama tak jenguk blog..ntah, asik letih2 jek skrg..pi opis pon berselang2..mebe, sbb perut pon dah besar..dan takde outstanding yg significant yg perlu aku buat..yg mewajibkan aku masuk opis selalu2..nak2 plak, nak kene naik tangga sampai 44-48 steps..seriously, kalu takat sehari dua kali turun naik..masih lagi aku boleh bertahan..tapi, kalu lebih dr tu..nampak sgt aku mudah keletihan..

actually, this week i was so bz..sbb, dok menguruskan pembelian online brg2..sbb, nak menumpang kontena kawan yg nak ship ke mesia on 22nd of mei fr UK. byk gakla brg yg aku beli..n sblm membeli of coursela kene memk sampai berkali2..takut, teroverspending or lebih menakutkan..kesume brg tu dibeli atas dasar impulse buying...but, then lagi aku bertaguh..lagila benda ni tak settle2..so, lega dah sgt tinggal sket brg je tinggal utk dibeli..pendek kata, slps ni..memang aku akan duduk diam2..dah tak membeli sgt...sbb, kbykannya aku dah beli dr awal....now, my list goes on..

nak beli..

bb rocker
double buggies
spare cotbed
child booster(yg bule recline)
bath seat

No comments: