Monday, May 03, 2010

Boring..boring..boring..

Dah beberapa hari ni..aku sgt2 boring...letih pon ade..sbb asik membelek2 catalogue mamas n papas..sampai aku sakit kepala..baring pon.. pk baby cot, duduk pon..pk bb cot..tido pon..mimpi bb cot! dalam byk sgt pikiran aku dikuasai utk membeli bb cot pujaan hati..web mamas n papas plak aku tak bule nak bukak..asik dok kuar..link appears to be broken...tak berbaloi sungguh..sbb kepala ni asik mmk bb cot..but in the end, tak bule nak bule sbb web dia yg asik mengong...

smlm aku tak pi opis..saje merilekskan diri..2 bebudak opis plak demam. Tinggal si Matt je yg dok dlm opis...Si Sy plak dan been seconded keluar...to enhance his skill...so, for period of 3 mos ni..I must be missed to hear people menyapa me...

"Saya balik dulu Puan"

sbb,Sy is now in KL. As pon sama amik cuti..Tak surela..he bercuti coz of personal matter atau to attend interview..kita pon, malas nak pk sgt...

citer lain..dah 2 kali aku perasan my ringgit notes in my car gone missing...aku pon tak mo menuduh cik bibik...but, the possibility is there...still my suspicion towards her never ends..since the first time..i caught her stealing..if this time, aku terjumpa lagi ringgit notes in her bag..maksudnya...mmg sah2 dia mencuri..sbb, sejak bulan lepas, aku dah tak bagi dia pegang cash and dia plak tak minta aku duit cash..mungkin, dia pk..buat apa nak pegang duit..sbb all the time..aku boleh tolak gaji...

perkembangan terbaru yg lain...Si Milan dah mula suku kata..ba,fa,ca,da...Kalu ikutkan buku reading BI dia dah pass semua wording..tapi, aku tak faham, kenapa dia masih tak move2 ke buku yg lain...For X-Ra plak..dia ade mood2..sometimes nak baca..sometimes tak nak baca..But, I was suprised too...dia boleh kenal suku kata dlm buku tersebut walaupon dah lama tak praktis membaca dgn aku..

Si Daniel..Dah mula memberanikan diri menapakkan kaki. Aku ngk..makin lama..makin ligat pergerakan dia..Smlm aje...dia dah mula panjat dan duduk atas his table toys. Pehtu, dah mula nak cube2 duduk atas Fisher Price Ride On Toy ngan hanya sebelah kaki. Dan jugak percubaan yg mana dia cube nak berdiri atas toy tu dgn keadaan lepas tgn. Selain tu, Daniel jugak pantang nampak sofa..mmg asik nak panjat2...dan kalu jumpa suis plak..sungguh2 dia suka nak on and offkan...especially, kaminya suis tv..cam syok plak dia ngk ekspresi kami yg mcm marah2 dan bising2 bila dia matikan suis tersebut...I was telling my honey..

"Camnila dia anak lelaki..Lasak..."

and mmg tak terimagine dek akal aku bila umah ni dipenuhi ngan 3 org budak lelaki...mana taknya, smlm aku ngk..si Daniel dah mula main fighting2 dan panjat atas badan si Harris...Harris plak bising2..dok gitau aku yg baby tu nakal...

Abt Harris...I can see he loves science very much. He is lucky because he's got a mom, yg can tell how interesting science subject is...Same goes to BM, BI, Agama, Maths and Bahasa Arab. I dont have much problem in explaining to my son...Aku pon kagum ngan tahap pemikiran aku skrg...yg mcm..eh!!!, takdela susah sgt subject2 ni sume..ke..mmg manusia tu sepatutnya akan mencapai tahap sprt apa yg aku capai dlm usia aku skrg?? Pendek kata, I've got no problem to switch myself...to learn something yg di luar bidang aku...

No comments: