Monday, February 23, 2009

Menghitung Hari..

This Friday, I would be 39 weeks pregnant. Perasaan aku??? Mmmm, kalu bule biarla the baby arrives on time or I dont mind if he wants to come out a lil bit later like his brother and sister. SBBnya..

-rumah aku masih tak siap lagi berkemas
-kitchen kabinet masih lagi belum terpasang
-brgn baby dan beg sepital aku lom betul2 berkemas but sooner going to be completed.
-aku belum dapat org lagi nak jaga aku di masa pantang(actually, aku tak kisah pon nak pantang sendiri. Cume, kalu dapat org mmg lagi bagusla..So, bulela aku rileks sket. Rasanya tak kuasa aku nak pi menggonyoh2 the baby's stains dan kemungkinan, aku tak mungkin rasa berupaya nak gado2 dan mandikan my boy sblm dia ke sekolah

Bahana aku pakai high heels while shopping di Alamanda last Sunday, sampai lani kaki aku sakit2 dan tgn aku mcm bengkak2. Rasa mcm nak panggil tukang urut. Tapi, takut plak kalu diurut2, terus2 je aku nak terberanak..huhuhuhuu

Sblm tu, I would like to wish my gegirl..

HAPPY 3RD BESDAY..

Sorry my girl, mommy tak sempat beli cake..Mebe, this Sunday if mommy still hasnt got signed of labour, bulela kita rush ke Secret Recipie beli cake yg nyummy..Bulela kita celebrate ur Besday with ur cousins di rumah grandma nanti...

No comments: